logo4444

Regulamin konkursu na logo Samorządu Uczniowskiego

Regulamin konkursu na logo Samorządu Uczniowskiego
Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

I. Organizator konkursu: Samorząd Uczniowski

II. Cel i przedmiot konkursu:

1. Celem konkursu jest zaproszenie uczniów do opracowania logo SU.

2. Logo ma służyć do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, powinno więc charakteryzować się następującymi cechami: - czytelność i łatwość zapamiętania - łatwa identyfikacja z naszą szkołą oraz samorządem - wzbudzanie pozytywnych emocji.

3. Organizator przewiduje nagrodę dla zwycięskiego projektu wskazanego przez jury. Zastrzega sobie również prawo do wykorzystania pozostałych projektów w celach promocyjnych.

III. Warunki uczestnictwa w konkursie:

1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

2. Projekty konkursowe mogą być realizowane wyłącznie przez indywidualne osoby. Każdy uczestnik może wykonać nie więcej niż jeden projekt konkursowy.

3. W konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie projekty autorskie, nigdzie wcześniej nie publikowane i nie wykorzystywane.

4. Projekty konkursowe powinny być zgodne z wymaganiami zawartymi
w regulaminie (punkt IV).

5. Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją wszystkich jego warunków.

IV. Forma prezentacji pracy konkursowej:

1. Projekt logo powinien dawać możliwość jego różnorodnego wykorzystania: reklama, internet, pisma, ulotki, nadruki, itp., zgodnie z celami wskazanymi punkcie II.

2. Autorzy składają swoje projekty w wersji cyfrowej, umożliwiającej dalsze jego wykorzystanie na adres mailowy samorządu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
w temacie wpisując swoje dane: imię i nazwisko oraz klasę.

3. Propozycje należy dostarczyć na maila do 15 maja 2020 r. (Termin przedłużony do 20 czerwca.)

please publish modules in offcanvas module position